فروش اکسترود دومارپيچ کونيکال CO-ROTATING در چهاردانگه

CO-ROTATING conical double spiral extrude-1
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.


اکسترودرهای دومارپیچ کونیکال کاجاران جهت کامپاند مواد PVC (پلی وینیل کلراید) به کار می­رود. مارپیچ این نوع اکسترودرها به صورت مخروطی از نوع غیرهمسوگرد یعنی چرخش آنها در خلاف جهت یکدیگر است. که این باعث فشردگی و پخت یکنواخت مواد می شود. این دستگاه در ظرفیت های مختلف قابل ارائه می باشد. اکسترودرها مجهز به سیستم کنترل الکترونیکی PLC جهت نمایش و کنترل پارامترهای عملیاتی و دارای تابلو برق مجزا به همراه کنترل دور (درایو) می باشند.

کشور چین در سال های اخیر پیشرفت زیادی در زمینه تولید و صادرات ماشین آلات صنعتی به کشورهای مختلف را داشته است. به گونه ای که در سال بازار ماشین آلات اکسترودر را در اختیار داشته و نیمی از واردات این دستگاه ها ( میلیون و هزار دلار) به کشور را به خود اختصاص داده است..



( فروش ) های دیگر