تولید و ساخت اکسترود لاستيک در شهر جدید اندیشه

Extruded rubber-1
Extruded rubber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


سطح بالایی از انعطاف پذیری فرآیند، به دلیل است.قلال و سرعت ماردون و توانایی مدیریت چندین عملکرد پردازشی به صورت سری (مانند ذوب کردن، مخلوط کردن، پخت و پز، تخلیه، خنک سازی و غیره) . برعکس عملکرد پیچ اکسترودرهای تک ماردون و سرعت پیچ وابسته هستند و طرح های ماردون با چندین عملکرد پردازشی به صورت سری محدود می شوند.

هرگز نباید گذاشت که ماردون یک اکسترودر به محدوده خطر خود نزدیک شود و باید با سرویس های دوره ای آن از خرابی و یا زنگ خوردگی و سایش این قطعه جلوگیری کرد. همچنین قابل ذکر است. که هزینه تعمیر این قطع از دستگاه اکسترودر به صرفه تر از خرید آن است...

امروزه نسل جدیدی از طرح های ماردون تولید شده است. که با مخلوط کردن مواد ذوب شده ی جمع شده با ذرات جامد در یک بستر فشرده دمای مواد مذاب را به حداقل می رساند. این امر با ایجاد اختلال در مکانیسم ذوب در برخی از نقاط ماردون، با تغییر هندسه آن برای مخلوط شدن مواد جامد با مواد ذوب شده به دست می آید. این امر با هدایت انرژی اضافی صورت می گیرد که باعث عمل اسکوزیته می شود (در ادامه با انواع اسکوزیته آشنا خواهید شد) با این حال، درجه حرارت هنوز یکدست نیست و این با مقاطع طراحی پیچ انجام می شود که مواد مذاب را مخلوط و برش می دهند تا از نظر دما یکدست شود. پیچهای این نوع به طور کلی پیچهای &#;انتقال انرژی&#; نامیده می شوند و بهترین نوع خود در بازار های جهانی هستند.



( تولید و ساخت ) های دیگر