خدمات و سرویس اکسترود لاستيک در شهر جدید اندیشه

Extruded rubber-1
Extruded rubber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.


پلیمر به داخل گلو ورودی اکسترودر وارد شده و با حرکت چرخشی آن به داخل پیچ منتقل می شود. آن را به صورت جامد فشرده می کنند، که با مالش آن در تماس با سطح بشکه گرم، ذوب شود. پلیمر مذاب توسط پروازهای پیچ از سطح بشکه جمع شده و به سمت انتهای اکسترودر پمپاژ می شود.

امروزه نسل جدیدی از طرح های ماردون تولید شده است. که با مخلوط کردن مواد ذوب شده ی جمع شده با ذرات جامد در یک بستر فشرده دمای مواد مذاب را به حداقل می رساند. این امر با ایجاد اختلال در مکانیسم ذوب در برخی از نقاط ماردون، با تغییر هندسه آن برای مخلوط شدن مواد جامد با مواد ذوب شده به دست می آید. این امر با هدایت انرژی اضافی صورت می گیرد که باعث عمل اسکوزیته می شود (در ادامه با انواع اسکوزیته آشنا خواهید شد) با این حال، درجه حرارت هنوز یکدست نیست و این با مقاطع طراحی پیچ انجام می شود که مواد مذاب را مخلوط و برش می دهند تا از نظر دما یکدست شود. پیچهای این نوع به طور کلی پیچهای &#;انتقال انرژی&#; نامیده می شوند و بهترین نوع خود در بازار های جهانی هستند.

از اکسترودرها می توان برای شکل دادن به مواد مختلف،مخصوصا مواد بازیافتی است.فاده کرد و طیف گسترده ای از محصولات قابل است.فاده را ایجاد کرد که به اصطلاح بازیافت شده هستند. برای بسیاری از صنایع،می توان از دستگاه های اکسترودر برای ایجاد کاتالیزورهایی مانند آلومینا ها، ژل ها، حامل های کائولن، غربال های مولکولی و غیره است.فاده کرد که در موارد مصرف خود جایگاه ویژه ای را دارند. 



( خدمات و سرویس ) های دیگر