فروش اکسترود لاستيک در چهاردانگه

Extruded rubber-1
Extruded rubber-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


برای درک اینکه اکسترودر چیست، ابتدا باید بدانیم که فرآیند اکستروژن چیست. اکستروژن هنگامی است. که ماده ای، معمولاً گلوله ای شکل یا به صورت های پودر خشک، لاستیک، پلاستیک، مواد میله ای ذوب شده و از طریق قالب دفع می شود. قالب اساساً قالبی است. که مواد را از طریق شکاف کوچک به طرف دیگر انتقال می دهد است.. این یکی از متداول ترین روش ها برای تولید ورق و نوار از اشکال فلزی، پلاستیکی و لاستیکی است. که در ادامه طور کامل به آن خواهیم پرداخت.

حفره های توخالی درون مواد اکسترود شده نیز که به آن &#;فلنجینگ سوراخ&#; نیز گفته می شود، نمی توانند با است.فاده از قالب اکستروژن تخت ساده تولید شوند، زیرا هیچ راهی برای حمایت از مانع مرکزی قالب وجود نخواهد داشت. در عوض، قالب شکل یک بلوک با عمق را به خود می گیرد و ابتدا با یک نمایه شکلی شروع می شود که از بخش مرکزی پشتیبانی می کند. سپس شکل قالب به طور داخلی در طول خود به شکل نهایی تغییر می‌کند و قطعات مرکزی معلق از پشت قالب پشتیبانی می‌شوند. مواد در اطراف تکیه گاه ها جریان یافته و فیوز می شوند تا شکل بسته مورد نظر را ایجاد کنند.

از اکسترودرها می توان برای شکل دادن به مواد مختلف،مخصوصا مواد بازیافتی است.فاده کرد و طیف گسترده ای از محصولات قابل است.فاده را ایجاد کرد که به اصطلاح بازیافت شده هستند. برای بسیاری از صنایع،می توان از دستگاه های اکسترودر برای ایجاد کاتالیزورهایی مانند آلومینا ها، ژل ها، حامل های کائولن، غربال های مولکولی و غیره است.فاده کرد که در موارد مصرف خود جایگاه ویژه ای را دارند. 



( فروش ) های دیگر