فروش اکسید منگنز در بومهن

Manganese oxide-1
Manganese oxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.


یون‌های منگنز به دلیل تولید رنگ‌های مختلف، به عنوان رنگدانه در صنعت است.فاده می‌شوند. یکی از کاربردهای منگنز دی‌اکسید در باتری‌های قلیایی به عنوان کاتد است.. همچنین درر فرایندهای زیستی، یون منگنز نقش کوفاکتور را برای بسیاری از آنزیم‌ها ایفا می‌کند. آنزیم‌های منگنز در سم‌زدایی رادیکال‌های آزاد سوپراکسید در بافت‌هایی که از شکل عنصری اکسیژن است.فاده می‌کنند، اهمیت دارند.

در صورت تماس منگنز دی اکسید با چشم و پوست، نواحی مورد نظر را فورا به مدت ۵ دقیقه با آب شستشو دهید؛ در صورت تحریک به پزشک مراجعه کنید. هنگام است.نشاق اکسید منگنز فرد را به هوای تازه انتقال دهید و در صورت نیاز از تنفس مصنوعی اما نه از نوع دهان به دهان و اکسیژن است.فاده کنید. بهتر است. هنگام کار با این ماده از تجهیزات ایمنی و محافظتی است.فاده کنید. در صورت بلع دی اکسید منگنز، است.فراغ را القا نکنید، دهان را با آب شسته و مقدار زیادی آب و یا شیر بنوشید. از است.نشاق گاز، دود، بخار و ذرات دی اکسید منگنز خودداری نمایید. دی‌ اکسید منگنز را در مخازن محکم دربسته در مکان خنک و خشک با تهویه مناسب و به دور از مواد کاهنده و قابل اشتعال نگهداری کنید.

البته جهت تولید در صنایع شیمیایی همچون تولید سولفات منگنز ، کربنات منگنز ، پرمنگنات پتاسیم ، و… جز مصارف عمده به حساب می آید و با توجه به معادن موجود در کشور و درصدهای پایین آن (عمدتا زیر ۵ درصد هستند) متاسفانه مجبور به واردات در این زمینه از آفریقا و یا ساحل عاج و دیگر کشورها شدیم.



( فروش ) های دیگر