فروش اکسید منگنز در شرق تهران

Manganese oxide-1
Manganese oxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 

نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.

محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.


گروه صنعتی هامون با بیش از سال سابقه در تولید طیف گسترده ای از مواد شیمیایی ، خدمات خود را در قالب تامین مواد شیمیایی سفارشی و ساخت ماشین آلات صنعتی، ارائه می نماید. از جمله خدمات این گروه، مشاوره، ساخت و راه اندازی خط تولید انواع مواد شیمیایی با بکارگیری نیروهای تحصیل کرده و کارآزموده برای صنعتگران گرامی می باشد

دی‌اکسید منگنز (به انگلیسی: Manganese dioxide) با فرمول شیمیایی MnO یک ترکیب شیمیایی با شناسه پاب‌کم ۸ است.. که جرم مولی آن . g/mol می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، جامد سیاه- قهوه‌ای است.. این ماده میتواند کاتالیزور خوبی برای آب اکسیژنه باشد.

در صورت تماس منگنز دی اکسید با چشم و پوست، نواحی مورد نظر را فورا به مدت ۵ دقیقه با آب شستشو دهید؛ در صورت تحریک به پزشک مراجعه کنید. هنگام است.نشاق اکسید منگنز فرد را به هوای تازه انتقال دهید و در صورت نیاز از تنفس مصنوعی اما نه از نوع دهان به دهان و اکسیژن است.فاده کنید. بهتر است. هنگام کار با این ماده از تجهیزات ایمنی و محافظتی است.فاده کنید. در صورت بلع دی اکسید منگنز، است.فراغ را القا نکنید، دهان را با آب شسته و مقدار زیادی آب و یا شیر بنوشید. از است.نشاق گاز، دود، بخار و ذرات دی اکسید منگنز خودداری نمایید. دی‌ اکسید منگنز را در مخازن محکم دربسته در مکان خنک و خشک با تهویه مناسب و به دور از مواد کاهنده و قابل اشتعال نگهداری کنید.



( فروش ) های دیگر