فروش اینسرت تراشکاری یا الماس در شرق تهران

Turning insert or diamond-1
Turning insert or diamond-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.

نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.


از معایب این محصول می توان به ساییده شدن آن در هنگام براده برداری فولادهای نرم و کم کربن اشاره کرد. معمولا عمر این محصول در ماشین کاری چدن با درصد کربن بالا زیاد است. اما بهتر است. در ماشین کاری آلیاژهای آهنی و چدنی از تیغچه الماس است.فاده نشود.

شرکت معرف ابزار عرضه کننده انواع ابزار آلات صنعتی و با فعالیت کاملا تخصصی در زمینه ابزار آلات تراشکاری و براده برداری شامل انواع فرز ، انواع مته، انواع گردبر، انواع کفتراش، سه نظام و چهار نظام، انواع هلدر .معرف ابزار نماینده رسمی ورتکس تایوان . فروش و واردات ابزار ورتکس اصلی تایوان با گارانتی و ضمانت اصلی شرکتی . فروش گیره هیدرولیک VERTEX ورتکس و فروش سه نظام تراش VERTEX ورتکس و فروش ابزار تراش VERTEX ورتکس و دریافت کاتالوگ گیره هیدرولیک VERTEX ورتکس و دریافت کاتالوگ اصلی ورتکس تایوان .

حرف چهارم مربوط به شکل سوراخ و یا براده شکن اینسرت تراشکاری می شود. برای مثال اینسرت هایی که حرف چهارم آن ها A باشد معمولا بدون براده شکن می باشند و برای است.فاده روی چدن عملکرد بهتری را از خود نشان می دهند. سایر مدل ها را در شکل زیر مشاهده می کنید:



( فروش ) های دیگر