فروش اینسرت تراشکاری یا الماس در شهر جدید اندیشه

Turning insert or diamond-1
Turning insert or diamond-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.


نام گذاری تیغچه تراشکاری بر اساس است.اندارد بین المللی ایزو . می باشد.هر تولید کننده ای باید برای نام گذاری از این است.اندارد پیروی کند تا تشخیص و درک آن در تمام جهان یکسان باشد.مهمترین خصیصه اینسرت تراشکاری یکنواخت بودن اندازه قطعات، برش دقیق و صاف بودن سطح برش می باشد و این ویژگی های خاص و مفید را تضمین می کند.

شما می توانید هر مدلی را خواستید با مشاهده ویژگی ها و کارایی های آن خریداری کنید. اینسرت ها دارای ضمانت هستند و شما می توانید سال های زیادی در صنایع خود از آن ها است.فاده کنید.به طور کلی قیمت ابزارهای تراشکاری مناسب و با صرفه است. و وقتی ظرافت در طراحی و دقیق بودن این ابزارها را مد نظر قرار دهید می توانید توجیه شوید که قیمت گذاری با توجه به این المان ها کاملا با صرفه است..

در واقع همین موضوع باعث شده تا امروزه کاربرد بسیار فراوانی در تراشکاری و فرزکاری داشته باشند. چرا که تنوع گسترده آنها شما را قادر می‌کند تا آن ها را به راحتی بر روی هولدر متناسب ببندید و فرایند‌های مختلفی مانند رو تراشی، پیشانی تراشی، داخل تراشی، کفتراشی، سوراخ کاری و رزوه زنی را انجام دهید.



( فروش ) های دیگر