فروش باتری صنعتی در شهر ری

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.


باتری‌های سیلد اسید یا VRLA دارای کاربردهای مختلف در صنایع هستند. ویژگی اصلی این باتری‌ها همان‌ طور که از نامشان پیداست سیلد بودن و عدم نیاز به هرگونه تعمیرات یا اضافه‌کردن اسید می‌باشد. این باتری‌ها عمدتاً در صنایع مخابراتی، یوپی‌اس‌ها و سایر تجهیزات الکترونیکی است.فاده می‌شوند.

این سیستم‌ها برای اینکه بتوانند نوسانات برق را از بین برده و در هنگام قطعی برق به داد دستگاه‌ها برسند نیازمند یک باتری قدرتمند می‌باشند و طبیعتا نمی‌توان از باتری‌هایی که یکبار مصرف هستند است.فاده کرد چرا که این باتری‌ها به مرور ضعیف شده و نمی‌توانند انرژی را جایگزین کنند بنابراین راه کاری که ارائه شد ساخت باتری‌های شارژی بود.

باتری‌های تولیدی صنعت رایان پارس از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برند و دارای سطح کیفی بسیار بالا می‌باشند. تنوع محصولات این شرکت بسیار زیاد بوده و باتری‌های آن با ظرفیت‌های مختلف ارائه می‌شوند. به‌علاوه این باتری‌ها دارای عمر طولانی بوده و نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند.



( فروش ) های دیگر