فروش بادسنج در شهر جدید اندیشه

anemometer-1
anemometer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.


این مدل به اسم‌های مختلفی مانند فنجانی، چرخشی، جام شناخته می‌شود. همانطور که در تصویر می‌بینید فنجان‌ها روی یک محور عمودی قرار می‌گیرند و حرکت فنجان‌ها و جریان هوا در جهت افقی است.. با وزش باد این تجهیز و فنجان‌ها حرکت می‌کنند. هر چه شدت وزش باد بیشتر باشد حرکت فنجان‌ها نیز سریع‌تر می‌شود.

این رایج ترین و شناخته شده ترین نوع است. و دارای چهار فنجان است. که در زاویه درجه مرتب شده اند. برخلاف مدلهای دیجیتالی که دارای صفحه نمایش هستند ، این نوع به مهارت ریاضی نیاز دارد. با علامت گذاری یکی از فنجان ها به عنوان نقطه مرجع شروع کنید ، زیرا این فنجان برای شمارش سرعت حرکت آنها در محور است.. دستگاه را در باد نگه دارید و تعداد دفعات چرخش آن را در دقیقه بشمارید. تعداد دفعات چرخش روی کاغذ را ثبت کنید و این کار را چهار بار انجام دهید تا اطلاعات کافی برای محاسبه میانگین تعداد چرخش در دقیقه بدست آورید. میانگین سرعت باد را با جمع اعداد ثبت شده محاسبه کرده و سپس آن عدد را بر چهار تقسیم کنید. با این کار تعداد متوسط ​​چرخش در دقیقه محاسبه می شود.

بیارکالا از بزرگترین تامین کنندگان کالاهای داخلی و خارجی در زمینه تجهیزات صنعتی و ابزار دقیق آماده خدمت به شما مشتریان گرامی می‌باشد. همچنین طی همکاری با یک تولیدکننده بزرگ و معتبر داخلی به نام شرکت نواندیشان صنعت الکترونیک داتیس کالاهای ایرانی را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهیم.



( فروش ) های دیگر