مشاوره و اجرا باربیگیو در شهر جدید اندیشه

barbecue-1
barbecue-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود


گروه صنعتی حسینی با پشتوانه ای ازطرح و اندیشه و عمل و اهداف بلند مدت از سال ۵ بنیان نهاده شده و با کسب تجارب نوین در صنعت تولید کباب پز و باربیکیو و با بهره گیری از دانش و تخصص روز فعالیت های گسترده ای را در طراحی،تولید و توزیع باربیکیو و کباب پز در پیش گرفت و طی سالیان متمادی و با عبور از مراحل مختلف در حرفه خود،با اندوخته ای پربار از تجربه و تخصص وارد بیست و یکمین سال موفقیت آمیز خود گردید.نزدیک به ربع قرن تلاش مداوم و بی وقفه و بهره گیری از دانش و تخصص مهندسین مجرب و کارکنان کار آزموده در بخش مختلف گروه صنعتی حسینی موجب گردیده که کیفیت تولیدات بطور مستمر ارتقا یافته و کلیه محصولات ما از لحاظ کیفیت ، تکنولوژی طراحی و سایر خدمات فنی در سطح است.اندارد جهانی قرار گیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر