فروش باریم کلرید در بومهن

Barium chloride-1
Barium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..


این ماده به عنوان یک نمک ارزان قیمت کاربرد گسترده ای در صنایع و آزمایشگاه ها ندارد. شاید دلیل این موضوع را بتوان سمیت بالای آن دانست. البته از این ماده در تصفیه فاضلاب، ساخت روان کننده های روغن و تثبیت کننده های pvc است.فاده می کنند.

این ماده در آب قابل پخش و محلول است. و پس از حل شدن به آنیون های کلر و کاتیون های باریم تجزیه می شود. حلالیت این ماده در آب برابر با گرم در هر لیتر است.. البته حلالیت آن در آب به دما بستگی دارد و در دماهای مختلف، مقدارهای متفاوتی از آن در آب حل می شود.

تولید صنعتی باریم موریات یک فرآیند دو مرحله ای را دنبال می کند. ابتدا سولفات باریم (معمولاً به شکل باریت معدنی) با کربن در دماهای بالا واکنش داده و سولفید باریم و مونوکسید کربن را تشکیل می دهند. سپس، سولفید باریم با اسید هیدروکلریک تصفیه می شود تا BaCl همراه با سولفید هیدروژن تولید شود.



( فروش ) های دیگر