خدمات و سرویس بالابر و جابه جا کننده در شهر ری

Lifter and mover-1
Lifter and mover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


طراحی، تولید و مونتاژ انواع بالابر به دلیل تنوع کاربری و موقیت نصب گوناگون نیاز به داشتن اطلاعات از کارفرما شامل نوع کاربری بالابر اعم از ویلچربر، غذابر، نفربر، باربر و&#; و همچنین داشتن ابعاد دقیق از محل نصب میباشد تا بهترین دستگاه با کاربری بالا و مکانیزم مناسب تولید شود . مفتخریم با داشتن سالها تجربه در این زمینه در خدمت شما عزیزان باشیم.

البته شما نیز به عنوان است.فاده کنندگان از بالابر صنعتی بایستی اصول خاصی را در حین است.فاده از آن اجرا کنید. به عنوان مثال در حین است.فاده از دستگاه از خاموش یا روشن بودن کامل آن اطمینان کافی کسب کنید تا از خطرهای احتمالی جلوگیری شود.

یکی از مهم ترین ارکان در واحدهای تولیدی و صنعتی، مساله بسته بندی و جابجایی قطعات و محصولات می باشد که این موضوع، هزینه های بسیار زیادی را به این مجموعه ها تحمیل می کند. این هزینه ها به قدری زیاد است. که اگر مدیریت نشود، ممکن است. منجر به ورشکستگی شرکت های کوچک شود. از طرفی جابجایی مواد و قطعات در خط تولید، یک کار تکراری بوده که می تواند باعث خستگی انسان شده و همچنین ایمنی او را به خطر اندازد. برای حل این مشکل است.فاده از اتوماسیون صنعتی، یکی از بهترین راه کار ها می باشد و ربات جابجا کننده مواد، بهترین و مناسب ترین ابزار اتوماسیون صنعتی در این راستا است.. ربات جابجا کننده مواد و قطعات، با ارائه به موقع محصولات با کیفیت، کارایی خط تولید را افزایش داده و رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت.



( خدمات و سرویس ) های دیگر