فروش بالابر و جابه جا کننده در پردیس

Lifter and mover-1
Lifter and mover-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه


مهم ترین تفاوتی که بالابرهای سیار با جرثقیل ها دارند ، این است. که بالابر سیار برای حمل نفر و تجهیزات در ظرفیت های زیر یک تن کابرد دارد. در بالابرهای سیار امکان پل زنی از روی موانع و دور زدن آن ها وجود دارد . و برای دسترسی به خطوط برق فشار قوی و سیم های تلفن، تیرهای چراغ برق، ساختمان های بلند و کارهای خدماتی مانند آتشنشانی و امداد و نجات مورد است.فاده قرار می گیرند.

در این مدل، ریل اول به کمک سیستم هیدرولیک باز می‌شود و بقیه ریل‌ها به کمک زنجیر باز می‌شوند. درواقع مکانیسم عمل به کمک هیدرولیک و زنجیر است.. انواع آن شامل تک دکله، دو دکله (دوبلکس)، چهار دکله (چهار ستونه) و آمفی‌تئاتری می‌باشد. این دستگاه در انواع چرخ کارگاهی یا خودرویی ارائه می‌شود.

امروزه بالابرها را در همه جا می‌توان دید. از مساجد و سالن‌های ورزشی گرفته تا انبارهای بزرگ و کوچک و حتی مغازه‌هایی که دارای انبار در طبقه بالا یا زیرین خود هستند. علاوه­بر همه اینها از بالابرها در صنعت نیز در خطوط تولید، به منظور هم سطح سازی دو سطح متفاوت است.فاده می‌شود.



( فروش ) های دیگر