تولید و ساخت با سيستم گردان رباتيک. CNC تميزکن تمام اتوماتيک در شهر جدید اندیشه

with robotic rotating system. Fully automatic CNC cleaner-1
with robotic rotating system. Fully automatic CNC cleaner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.


با توجه به مبحث مقررات ملی ساختمان و بهینه سازی مصرف انرژی و سوخت در کشور , پروسه ایزولاسیون سازی و جلوگیری از پرت انرژی در صنعت ساختمان ناگزیر می نمود که یکی از مهمترین عوامل در بهینه سازی مصرف سوخت عایق سازی پنجره با است.فاده از تکنولوژی روز دنیاست. به علت فقدان تولیدکنندگان مواد اولیه در کشور (پروفیل یو پی وی سی، یراق آلات مرتبط و در نهایت امر ماشین آلات خط تولید و مونتاژ پنجره های UPVC) در ابتدای دهه هشتاد، کلیه مایحتاج این صنعت از طریق واردات از کشورهای پرچمدار این صنعت به وقوع می پیوست. خوشبختانه پس از سالهای با رشد میزان آگاهی تولید کنندگان پنجره در این صنف و ظهور تولید کنندگان پروفیل در داخل کشور (مانند شرکت معظم ویستا بست،  بوتیا صنعت و سایرین)، شاهد پیشرفت در زمینه های فنی و اجرایی در تولید به شیوه کارخانه ای ( و نه کارگاهی ) بودیم.

اسپیسر مینی فیکس اسپیسر مینی فیکس قطعه ای ارزان و پر مصرف که در انواع کف ها و سقف های بافته شده با میلگردهای سبک (میلگردهای حرارتی) جهت انواع سقف های کامپوزیت، سقف های &#; اسپیسر مینی فیکس &#; تنها پولاد:قالب بتن|قالب فلزی نو|جک سقفی &#; تماس باما · مقالات · خانه; اسپیسر مینی فیکس. اسپیسر

از بین کشورهای سازنده ماشین آلات، برترین برندها به لحاظ کیفی و تکنولوژی بکار گرفته در ساخت، قطعا می توان نام کشور آلمان را به عنوان قطب صنعتی اروپا و جهان نام برد. محصولات آلمان به جهت دوام و است.حکام بالا، کیفیت قطعات بکار رفته، مهندسی برتر در تولید و سایر علل همواره به عنوان برترین محصولات شناخته شده اند. ایران ماشین پس از سالها مراودات تجاری با شرکتهای صاحب نام صنعت UPVC در ترکیه، نهایتا با گزینش شرکت معظم ALTENDORF آلمان (پیشگام صنعت ماشین آلات رسته چوب) بعنوان شریک تجاری خود اقدام به تولید ماشین آلات صنعت یو پی وی سی و آلومینیوم تحت برند تخصصی و انحصاری ALTENOF نمود.



( تولید و ساخت ) های دیگر