مشاوره و اجرا بتن سبک هوادار در شهر ری

Aerated concrete-1
Aerated concrete-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.


به طبع، هر نوع مصالحی در کنار مزایای خود، می تواند معایبی نیز داشته باشد. بتن سبک هوادار هم دارای معایبی است. از جمله این که پمپ کردن و هم چنین انتقال دادن آن سخت تر بوده و احتمال جدا شدگی در مورد آن زیاد است.. در مقایسه با سایر بتن های معمولی، نیاز به تجهیزات میکسر پیچیده تری دارد. هم چنین یکی دیگر از معایب آن ها مربوط به اختلاط سخت تر آن ها به نسبت های اختلاط به ویژه مقدار آب می باشد. اما در مجموع معایب بتن سبک هوادار کم تر از مزایای آن بوده و است.فاده از آن در ساخت سازه های بتنی، توصیه می شود.

بتن سبک هوادار، نوعی بتن سبک است. که به کمک گاز هیدروژن ناشی از ترکیب پودر آلومینیوم و خمیر سیمان ساخته می شود. این نوع از بتن های سبک، در دهه ی اخیر، مورد است.قبال زیادی قرار گرفته است. و در ساخت انواع سازه های بتنی و ساختمان سازی به کار گرفته می شوند. البته بتن های سبک هوادار هم در کاربرد های غیر سازه ای و هم کاربرد های سازه ای است.فاده می شوند. با توجه به این که هزینه های مربوط به این سازه ها بالا نمی باشد، کاربرد آن به سرعت در حال افزایش است.. تزریق هوا در داخل این بتن، سبب سبک سازی و در نتیجه کارایی آن در بخش های مختلف شده است.. نام تجاری این بتن ها 

حاصل فعالیت این دو شرکت به راه اندازی کارخانه ای از کمپانی (سیپورکس ) سوئد در در آبیک قزوین و کارخانه از کمپانی (یونی پل ) از لهستان در ختم شد که در حال حاضر محصولات این کارخانه با نام هبلکس شناخته و در بازار مصالح ساختمانی با جایگاه ویژه، بفروش می رسند .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر