فروش بتن کن و چکش تخریب در شرق تهران

Concrete mixer and demolition hammer-1
Concrete mixer and demolition hammer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.


قلم‌های باریک‌تر و ظریف‌تری در بتن کن‌های چهارشیار نسبت به پنج شیار به کار می‌رود. قدرت این قلم‌ها در بتن کن چهارشیار کم است. و برای تخریب دیوار یا بتن مستحکم کافی نیست. با وجود سبک بودن وزن این بتن کن های چهار شیار، قدرت سوراخکاری آن نسبت به دریل چکشی بالاتر است.. این نوع دریل اغلب جهت سوراخکاری مصالحی مانند، بتن، سیمان، آجر و گچ است.فاده می‌شود.

برای چه کاری به دنبال خرید دستگاه بتن کن و چکش تخریب هستید؟ آیا از آن ها برای کندن سطوح سخت است.فاده می‌کنید یا می‌خواهید به هنگام کنده کاری ها ظرافت را نیز رعایت کنید؟ آیا به عنوان معدنکار، کار می‌کنید یا به عنوان کارگر ساختمان؟ به شغل خود نگاه کنید و ابزار مناسب خود را با توجه به آن بخرید.

بتن کن یا دریل بتن کن در واقع نوعی دریل هستند که به دلیل کارکرد مشترک با انواع چکش تخریب و پیکور در دسته ابزارآلات تخریبی نیز قرار می گیرد. بتن کن ها از نظر کارکرد به دو نوع کلی دوکاره و سه کاره تقسیم بندی می شوند. دریل بتن کن دو کاره توانایی کار در دو حالت را دارد؛ حالت اول سوراخکاری چکشی (چرخشی/چکشی) و حالت دوم چکش تخریب (ضربه چکشی قلم بدون چرخش) است.. دریل بتن کن سه کاره توانایی کار در سه حالت را داشته که جز دو حالت چکشی ساده و چرخشی/چکشی، حالت سوراخکاری ساده بدون ضربه را هم دارد. بتن کن دوکاره و سه کاره با قلم و مته های چهار شیار SDS Plus و پنج شیار SDS Max  کار می کنند.



( فروش ) های دیگر