فروش بخار شوی در شهر جدید اندیشه

steam wash-1
steam wash-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا


بخارشوی صنعتی کارچر karcher مدل / بار ساخت آلمان مناسب جهت است.فاده در کارواش های خانگی و صنعتی با کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب.این بخارشوی صنعتی کارچر قدرت واتی برای بخار، قدرت واتی برای مکش، زمان اماده سازی بسیار سریع، رابط کاربری ساده و قدرتمند، مخزن حجیم و بزرگ، دارای قطعات جانبی کامل

پاک کنندگی بالا در مقابل مواد چسبنده مانند قیر، و شستشوی کامل درزها و شکاف ها با کمتر از سه لیتر آب به ازای هر خودرو. کیفیت شست‌وشوی بخارشوی صنعتی نسبت به مدل های سنتی نظیر واترجت به مراتب بهتر بوده و نیز به دلیل حذف مراحلی نظیر خشک‌کاری و عدم وجود پسآب، سرعت شست‌و‌شو افزایش پیدا میکند.

بخارشوی صنعتی Vapor با قیمت مناسب ساخت کشور ایتالیا.این خارشوی صنعتی دارای دمنده قوی، مکنده پر قدرت، بوق هشدار، کنترل دستگاه از روی دسته، مخزن بزرگ آب و مواد شوینده، هشدار دهنده آب تمیز، اضافه کردن آب در حال کار، نشانگر میزان فشار، بویلر صنعتی و مخزن مواد شوینده میباشد.



( فروش ) های دیگر