فروش برد الکترونیک در چهاردانگه

electronic board-1
electronic board-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.


از تینر نیز می‌توان برای تمیز کردن برد الکترونیکی است.فاده کرد. تینر نوعی حلال تمیز کننده است. که سرعت تبخیر بالایی دارد. سطح برد الکترونیکی را به تینر آغشته کرده و پیش از آنکه خشک شود با برس یا مسواک شروع به تمیز کردن سطح کنید. در پایان با یک پارچه‌ی نخی بدون پرز آن را تمیز کنید.

با این که مدارهای چاپی در قسمت های داخلی دستگاه قرار دارند، اما ممکن است. آلودگی و یا روغن بر روی قطعات آن تجمع داشته باشند. برای تعمیر بهتر مدارات چاپی قبل از شروع کار آن ها را با وسیله دستگاه التراسونیک و یا مواد شوینده مخصوص، می شویند.

طراحان می‌توانند با لایه‌های فراوان بردهای مدار چاپی، طرح‌های بسیار ضخیم و پیچیده‌ای بسازند که برای طیف وسیعی از کارهای پیچیده الکتریکی مناسب هستند. کاربردهایی که PCBهای چندلایه در آن‌ها به‌کار می‌روند، عبارتند از سرورهای فایل، ذخیره‌سازی داده‌ها، فناوری GPS، سیستم‌های ماهواره‌ای، تجزیه‌و‌تحلیل آب‌و‌هوا و تجهیزات پزشکی.



( فروش ) های دیگر