خدمات و سرویس برش،حکاکي و ماشين آلات شيشه در شهر جدید اندیشه

Cutting, engraving and glass machinery-1
Cutting, engraving and glass machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.


اساساً مبحث حرارت و کوره در تولید محصولاتی چون شیشه اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. گرمایش و حرارت‌دهی، امری است. که در است.حکام و دوام شیشه نقش پررنگی ایفا می‌کند. در نتیجه کوره شیشه به‌عنوان یکی از تجهیزات و ماشین‌آلات کلیدی صنعت شیشه و آینه محسوب می‌شود که در خروجی کار و حصول کیفیت تأثیر قابل توجهی دارد.

این دستگاه در واقع یک فرز صنعتی است. که با است.فاده از نرم افزارهای کامپیوتری کنترل و هدایت می شود. این نرم افزارها دخالت انسان در برش و شکل دادن چوب را به حداقل می رساند. با است.فاده از این دستگاه فرد می تواند تمام طرح های فرز کاری و ماشین کاری چوب را با است.فاده از نرم افزارهای گرافیکی مناسب آماده کند و باقی کارها را به عهده دستگاه سی ان سی بگذارد.

شستشو و خشک کردن شیشه از جهات گوناگون اهمیت دارد. این دستگاه‌ها کاربردهای مختلفی در صنایع دارند. سیستم پاشش بخار و مواد شوینده و همچنین سیستم خشک کردن شیشه از مهمترین ویژگی‌های دستگاه شستشو و خشک‌کن شیشه محسوب می‌شود. همچنین برخی از این دستگاه‌ها دارای سیستم چربی‌زدایی، فرچه ضد خش، سیستم گرمایشی آب و قابلیت شستشوی دوطرفه هستند که است.فاده از آن‌ها را بیش‌ازپیش کاربردی‌تر کرده است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر