خدمات و سرویس برش زهوار در شرق تهران

Zawar cut-1
Zawar cut-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.


دستگاه برش زهوار در دو مدل ایستاده و رومیزی در بازار موجود می باشد. از مزایای دستگاه برش زوار رومیزی قابل حمل بودن بر سر نصب همچنین اتصال به برق شهری و یا برق تکفاز می باشد. از دیگر محاسن دستگاه زهوار رومیزی قیمت مناسب آن می باشد. دستگاه های زوار بر رومیزی بر روی میز کار فیکس شده که هنگام کار لرزش ایجاد نگردد و خطای در هنگام برش صورت نپذیرد.

دستگاه برش پروفیل زهوار آلومینیوم ایلماز پروفیل زهوار را به وسیله دو محور با دو تیغه در زاویه درجه ثابت برش داده و می توان به وصیله تنظیم ارتفاع قالب پروفیل، عمق برش سطح زیرین زهوار را برش داد و در آخر برش حاصل شده از پروفیل زهوار به صورت درجه بر روی پروفیل لنگه نصب می گردد.این فرایند قسمتی از روند ماشین آلات خط تولید پنجره یو پی وی سی می باشد.

ماشین آلات برش زهوار الوماتیک پروفیل زهوار را به وسیله دو محور با دو تیغه در زاویه درجه ثابت برش داده و می توان به وصیله تنظیم ارتفاع قالب پروفیل، عمق برش سطح زیرین زهوار را برش داد و در آخر برش حاصل شده از پروفیل زهوار به صورت درجه بر روی پروفیل لنگه نصب می گردد.این فرایند قسمتی از روند ماشین آلات ساخت پنجره دوجداره UPVC می باشد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر