تولید و ساخت برش زهوار در شهر جدید اندیشه

Zawar cut-1
Zawar cut-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


دستگاه زهوار زن یو پی وی سی اوزگنج پروفیل زهوار را به وسیله دو محور با دو تیغه در زاویه درجه ثابت برش داده و می توان به وصیله تنظیم ارتفاع قالب پروفیل، عمق برش سطح زیرین زهوار را برش داد و در آخر برش حاصل شده از پروفیل زهوار به صورت درجه بر روی پروفیل لنگه نصب می گردد.این فرایند قسمتی از روند ماشین آلات ساخت پنجره دوجداره پی وی سی می باشد.

دستگاه برش زهوار اورنکلر پروفیل زهوار را به وسیله دو محور با دو تیغه در زاویه درجه ثابت برش داده و می توان به وصیله تنظیم ارتفاع قالب پروفیل، عمق برش سطح زیرین زهوار را برش داد و در آخر برش حاصل شده از پروفیل زهوار به صورت درجه بر روی پروفیل لنگه نصب می گردد.این فرایند قسمتی از روند ماشین آلات مونتاژ پنجره آلمینیومی می باشد.

ماشین آلات برش زهوار تک جداره امگی پروفیل زهوار را به وسیله دو محور با دو تیغه در زاویه درجه ثابت برش داده و می توان به وصیله تنظیم ارتفاع قالب پروفیل، عمق برش سطح زیرین زهوار را برش داد و در آخر برش حاصل شده از پروفیل زهوار به صورت درجه بر روی پروفیل لنگه نصب می گردد.این فرایند قسمتی از روند ماشین آلات مونتاژ پنجره دوجداره آلمینیومی می باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر