فروش برش زهوار در شهر جدید اندیشه

Zawar cut-1
Zawar cut-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.


رواج است.فاده از پنجره هاي آلومينيومي به اين دليل بود که تصور مي شد آلومينيوم قيمت پايين تري نسبت به پنجره هاي چوبي دارد و مي تواند حافظ محيط زيست باشد. اما بعدا مشخص شد که در فرايند ساخت درب و پنجره هاي آلومينيومي و در هنگام فراوري آلومينيوم مواد شيميايي و سمي زيادي توليد مي شود که محيط زيست را به خطر مي اندازد. برخي از اين مواد سمي که از طرف سازمان جهاني بهداشت و امنيت شغلي سرطانزا و خطرناک اعلام شده اند  chromate baths ، acrulic ،nickel astate و ... هستند.

دستگاه زهوار بر پی وی سی پنماک پروفیل زهوار را به وسیله دو محور با دو تیغه در زاویه درجه ثابت برش داده و می توان به وصیله تنظیم ارتفاع قالب پروفیل، عمق برش سطح زیرین زهوار را برش داد و در آخر برش حاصل شده از پروفیل زهوار به صورت درجه بر روی پروفیل لنگه نصب می گردد.این فرایند قسمتی از روند ماشین آلات ساخت پنجره دوجداره آلمینیوم می باشد.

ماشین آلات برش زهوار الوماتیک پروفیل زهوار را به وسیله دو محور با دو تیغه در زاویه درجه ثابت برش داده و می توان به وصیله تنظیم ارتفاع قالب پروفیل، عمق برش سطح زیرین زهوار را برش داد و در آخر برش حاصل شده از پروفیل زهوار به صورت درجه بر روی پروفیل لنگه نصب می گردد.این فرایند قسمتی از روند ماشین آلات ساخت پنجره دوجداره UPVC می باشد.



( فروش ) های دیگر