فروش برش همه کاره (فرز چند کاره) در شهر جدید اندیشه

All-purpose cutting (multi-purpose milling)-1
All-purpose cutting (multi-purpose milling)-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود


هنگام انتخاب ابزار چند کاره یا دستگاه همه کاره مناسب خود پیش از هر چیز باید به ولتاژ، جریان و توان دستگاه توجه داشته باشید. این دو میزان قدرت دستگاه را تعیین می‌کنند. هر چه این اعداد بزرگتر باشند ماشین از قدرت بیشتری برخوردار بوده و برای فعالیت‌های سنگین‌تری قابل است.فاده است..

از آنجایی که این دستگاه در دو نوع برقی و شارژی تولید می‌شود باید توجه داشته باشید که برای چه محیط و شرایطی قصد تهیه آن را دارید. نمونه‌های شارژی این محصول از قدرت کمتری برخوردار بوده اما امکان جا به جایی و حمل آنها ویژگی حائز اهمیتی است. که برای کار در محیط باز یا در کارگاه‌های خیلی بزرگ بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. 



( فروش ) های دیگر