آویز سقفی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

ceiling pendant-1
ceiling pendant-2
021-66348473
09337764053 09337764063
021-40330299 021-33962330
09122988103



این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.


چراغ آویز صنعتی همانطور که از نام آن پیداست جهت است.فاده در اماکن صنعتی مانند سوله های کارگاه ها و کارخانه های بزرگ و کوچک مورد است.فاده قرار میگیرد.کارشناسان مجرب شرکت توسعه قدرت اسپادان شما را در خرید تعداد و نحوه نصب چراغ آویز سقفی صنعتی مشاوره خواهند داد.

فروش چراغ آویز سقفی صنعتی: چراغ آویز صنعتی همانطور که از نام آن پیداست جهت است.فاده در اماکن صنعتی مانند سوله های کارگاه ها و کارخانه های بزرگ و کوچک مورد است.فاده قرار میگیرد.کارشناسان مجرب شرکت توسعه قدرت اسپادان شما را در خرید تعداد و نحوه نصب چراغ آویز سقفی صنعتی مشاوره خواهند داد. چراغ […]

بست آویز فلزی در بین سایر بست های موجود به دلیل داشتن مقاومت بالا و البته کارایی مفید بهتر و همچنین طول عمر بیشتر همواره مورد انتخاب قرار می گیرد . اگر شرایط محیطی که قرار است. از این نوع  از محصولات است.فاده کنید حساس می باشد و به قابلیت های بیشتری نیاز است. می توانید به راحتی این نوع از محصولات را در اولویت خرید خود قرار دهید.  خرید اینترنتی این محصول به شما فرصت می دهد که بتوانید در زمان خود صرفه جویی کنید و در هر جا که باشید بعد از نهایی کردن اقدامات سفارش آن را در کوتاهترین مدت زمان دریافت کنید .



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه