آیفون تصویری در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Video-Door Phone-1
Video-Door Phone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد


اگر بخواهیم دقیق تر به این موضوع بپردازیم باید از نمایشگر و صفحه نمایش مانیتور داخل واحد شروع کنیم که از لامپ تصویر سیاه و سفید به ال سی دی رنگی بدل گشته است. و از اندازه . اینچ تا اینچ ارتقاء پیدا کرده است..به عنوان یک کارشناس در این زمینه باید مهمترین قسمت را در هنگام خرید ،نمایشگر قرار دهید زیرا دیدن تصاویر با وضوح و کیفیت از درجه بسیار بالایی جهت برقراری امنیت می باشد و اول بوجه خود را بر حسب اندازه بزرگتر محصول بگذارید و در مرحله بعد داشتن آپشن و ویژگی بیشتر لحاظ کنید.مثال کاربردی این که در انتخاب یک مدل . اینج باحافظه و اینج بدون حافظه حتما در صورت قیمت برابر و یا کمی بیشتر مدل اینچ را برگزینید.

محصولات آیفون تصویری به دلیل تشکیل از قطعات و اجزای الکترونیکی آسیب پذیر بوده و گارانتی برای آنها بسیار مهم است.، در صورتی که این سیستم ها به طور خودکار دچار اختلال یا خرابی شوند شرکت های فروشنده و نمایندگان موظف به ارائه خدمات خواهند بود، گارانتی محصولات آیفون تصویری معمولا ماه یا بیشتر است. که در این میان بعضی از برند ها برای آسودگی خیال مشتری گارانتی تعویض نیز برای مشتریان در نظر میگیرند، نمونه آن برند ایفون تصویری سوزوکی است. که علاوه بر ماه گارانتی خدمات در محل ماه گارانتی تعویض یا همان وارانتی دارد.

تکنما یکی از شرکت های قدرتمند و موفق در حوزه تولید دربازکن های تصویری و اولین تولید کننده آیفون های دیجیتالی در ایران است. که به دلیل است.قبال زیاد از سوی مصرف کنندگان به ویژه سازندگان ساختمان ها و انبوه سازان به محبوبیت زیادی رسید.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران