آیفون تصویری در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Video-Door Phone-1
Video-Door Phone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.


خرید آیفون تصویری برای منازل مسکونی،اداری و برج های بلند مرتبه با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که دارد، کاملا مقرون به صرفه و مورد نیاز است.. قابلیت ارتباط داخلی،ضبط فیلم و عکس،انتقال تصویر بر روی گوشی هوشمند،باز کردن انواع جک پارکینگی و فراخوان آسانسور می تواند در خرید ما لحاظ شود.علاوه بر این نوع آیفون تصویری نامبرینگ و آیفون تصویری کدینگ نیز در پلن انتخابی ما جهت اجرا باید مد نظر قرار گیرد.

در برخی مکان ها و مجتمع ها درب ورودی شامل نگهبانی است. و مراجعه کننده به لابی هدایت می شود و از آنجا می تواند با واحد مورد نظر صحبت و تماس تصویری بگیرد و این کار فقط توسط انواع پنل تصویری لابی من قابل اجرا است..نگهبانی نیز به وسیله این پنل می تواند ارتباط و کارهای خود را با واحدها در میان بگذارد.

با توجه به امکان فرمان دادن به این دو وسیله که در آپارتمان ها وجود دارند می توان یک محصول مناسب از برند آیفون تصویری که قابلیت انجام این دو کار را دارد است.فاده نمود.به صورت جزئی تر اگر به این موضوع بپردازیم این گونه است. که می توانیم از طریق مانیتور داخل واحد فرمان به آسانسور آپارتمان دهیم تا در طبقه ما احضار شود تا بتوانیم سریع تر به پارکینگ یا بیرون منزل برویم و البته این کار باید زیر ساختش فراهم باشد که همان اتصال پنل آسانسور به مانیتور توسط کابل و داشتن این قابلیت در مانیتور است. و همچنین برای زمان هایی که می خواهیم از داخل واحد به ورودی پارکینگ که مکانیزه است. (کرکره برقی،جک پارکینگی ، انواع جک زیر سقفی) فرمان بازشو دهیم.این کار به وسیله دو دکمه که در مانیتور وجود دارد قابل اجرا است..



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران