آیفون تصویری در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Video-Door Phone-1
Video-Door Phone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


این محصول دارای گارانتی ماهه تعویض محصولات است..به واسطه دیجیتالی بودن ، سیم زنگ در این محصولات حذف گردیده است. . پنل های کدینگ در دو نوع پسوردی و پسوردی کارتی با امکان کارت موجود می باشند،و در مدل پسوردی امکان تعریف یک رمز عبودر برای کل واحدها وجود دارد که می توان آن را به دفعات تغییر داد و یا غیر فعال نمود . ارتباط داخلی بین تمام واحد ها بدون هر گونه کابل کشی اضافی و یا اضافه نمودن تجهیزات خاص ، از دیگر قابلیت های محصولات تک نما می باشد .

در حال حاضر بیش از شرکت و برند معروف در ایران مشغول به تولید و یا عرضه آیفون های تصویری اند، که سرشناس ترین انها برندهای الکتروپیک، سیماران، سوزوکی، تکنما، تابا، آلدو، پاناسونیک و کوماکس اند، که محصولاتشان را میتوان در بازار های تخصصی، فروشگاه های لوازم الکتریکی و فروشگاه های اینترنتی یافت.

یکی از انواع ابزار ها که نوعی از تجهیزات امنیتی و تسهیل گری عبور و مرور افراد است. سیستم های آیفون تصویری است.، همانطور که بالاتر گفتیم، آیفون های تصویری مجموعه ای از سخت افزار ها، نرم افزار ها و سیم کشی هایی هستند که برای راحت تر کردن عبور و مرور افراد از درب های ساختمان ها طراحی و تولید شده اند.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه