آیفون تصویری در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Video-Door Phone-1
Video-Door Phone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.


اما در صورتی که تعداد واحد کمی بالاتر رود کاملا زمین بازی به نفع آیفون های دیجیتالی عوض میشود و برنده میدان آیفون های دیجیتالی خواهند بود زیرا که با وجود اینکه این نوع آیفون بسیار به نوع و مرغوبیت سیم حساس است. اما به دلیل مقرون به صرفه بودن نوع سیم کشی این آیفون این گزینه بسیار انتخاب خوبی برای اپارتمان ها و پروژه های پر واحد بود چرا که محصولات دیجیتالی میتوانند با رشته سیم واحد را به

خوب بر حسب تعداد واحد می توان انتخاب و خرید نمود و فعلا در دو نوع کدینگ و نامبرینگ قابل تهیه است..برای مثال یک ساختمان  ده واحدی می توان در نوع نامبرینگ از پنل تصویری تمسی،کارتی،کارتی لمسی است.فاده نمود و یا در نوع پنل کدینگ ،کارتی،لمسی است.فاده کرد.البته در گذشته که تعداد واحد مجتمع بالا بود از یک پنل تصویری و یک اکسپندر زنگ جهت اضافه کردن واحد بهره می بردیم و با پیشرفت تکنولوژی هم اکنون مدل های پنل کدینگ جایگزین بسیار عالی می باشند.ویژگی های قابل ذکر در این محصول همان باز کردن ورودی با کارت و تگ و رمز می باشد.

کوشیدیم تا در خصوص محصولات آیفون تصویری و دربازکن ها اطلاعاتی در اختیار شما بگذاریم، این اطلاعات شامل انواع، ویژگی ها و قابلیت ها، تکنولوژی ها و مقایسه میان برندها بود، در این میان ویژگی هایی از نظر کاربران در اولویت بیشتری هستند، یکی از آن ویژگی ها طول عمر بالا و ماهیت برند و شرکت تولید کننده است. که ما چهار برند



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه