استابلایزر در شهر ری ( فروش )

stabilizer-1
stabilizer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..


این مجموعه با داشتن نیروهای جوان، زبده، متخصص و با تجربه مفتخر به ارائه خدمات مشاوره، تعمیر و تأمین تجهیزات برق اتوماسیون صنعتی می باشد. آشنایی با برندهای بزرگ اروپایی ازجمله  Balluff, Sick, Datalogic, Pepperl Fuchs, IFM, Turck, و همچنین برندهای آسیایی مانندFotek, Autonics, Hanyoungاز توانمندیهای این مجموعه برای یافتن راه حل های جدید و مفید در صنعت اتوماسیون می باشد.

با گسترش هر چه بیشتر شبکه برق رسانی کشور طی سال های اخیر، میزان است.فاده از وسایل برقی افزایش یافته که همین امر باعث افت ولتاژ و نوسانات شدید در خطوط توزیع برق مناطق مختلف کشور شده است.، که عمده ترین عوامل خرابی تجهیزات صنعتی می باشد و هزینه های ناشی از خسارات و عملکرد نامطلوب تجهیزات در اکثر مواقع به مراتب بیش از هزینه ی پیشگیری (استفاده از است.ابلایزر) می‌ باشد.

گروه کیان صنعت با در اختیار گذاشتن دانش فنی خود ودر صورت نیاز مشاوره توسط کارشناسان مجرب و متخصص خود توانسته گامی در جهت بروز رسانی اطلاعات فنی و نیاز مشتری برداشته تا مشتریان بتوانند بهترین انتخاب را در هنگام خرید محصول برای خود داشته و بتوانند خدمات پس از فروش مناسبی را پس از خرید برای خود محفوظ داشته باشند.



( فروش ) های دیگر در شهر ری