ترمینال برق در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Electrical terminal-1
Electrical terminal-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).


ترمینال‌های پیچی درواقع جایگزین نوارچسب برق جهت اتصال و عایق‌کاری چند سیم با یکدیگر هستند. وظیفه این ترمینال‌ها ایجاد اتصالی محکم بین چند سیم بدون است.فاده از سرسیم و... می‌باشد. ترمینال پیچی دارای یک عایق است.وانه‌ای شیاردار می‌باشد که هادی داخل آن به شکل شیارهایی از جنس است.یل رزوه شده می‌باشد. شیارهای موجود در سطح عایق موجب افزایش اصطکاک بین دست و عایق است. که پیچاندن ترمینال راحت‌تر انجام می‌شود و درنتیجه اتصالی محکم بین سیم‌ها با یکدیگر و همچنین بین سیم‌ها و قسمت هادی ترمینال پیچی برقرار می‌شود. از مزایای است.فاده از ترمینال‌های پیچی نسبت به ترمینال‌های شاخه‌ای می‌توان به قیمت مناسب‌تر، نصب راحت‌تر (بدون نیاز به اتصال وایر شو و سرسیم به سیم قبل از اتصال)، نصب سریع‌تر و امکان اتصال چند سیم به یکدیگر به‌صورت هم‌زمان اشاره کرد.

از محبوب ترین برند ترمینال برق می‌توان به برند رعد که ساخت ایران است. اشاره کرد که در انواع ترمینال فشاری رعد، ترمینال شاخه ای رعد، ترمینال ارت رعد و ترمینال پیچی رعد تولید و به بازار عرضه می‌شود. قیمت ترمینال ریلی بسته به نوع برند آن متفاوت خواهد بود؛ برای مثال قیمت ترمینال ریلی رعد به دلیل ایرانی بودن این برند نسبت به دیگر برندهای خارجی چون فونیکس مناسب تر است..

سایز ترمینال برق صنعتی در واقع عددی است. که قطر سیم درج شده در ترمینال را نشان می دهد. این پارامتر نمره ترمینال نیز نامیده می شود. اندازه سیم ها نیز به کاربرد مورد نظر و سیستم مصرف بستگی دارد. سایز ترمینال تابلو برق می‌تواند شامل اعدادی مانند 



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه