تلویزیون شهری در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Urban TV-1
Urban TV-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً

عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.


تبلیغات محیطی از جمله موضوعاتی است. که مورد توجه بسیاری از کسب و کار واقع شده است.. اگر مدیر یک فروشگاه بزرگ هستید یا مدیریت پاساژی را برعهده دارید، حتما یک تلویزیون شهری را در ملک خود نصب کنید زیرا با کمک تبلیغات آن می‌توانید میزان فروش خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید. شرکت‌های تبلیغاتی می‌توانند برای اجرای پروژه‌ها و خرید انواع تلویزیون و نمایشگرهای شهری و است.فاده از خدمات ویژه‌، با ما تماس بگیرند. تلفن‌های تماس جهت مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات فنی : ، ، ، ()

سلام خانم بهلولی، در انتخاب تلویزیون شهری میشه به طور خلاصه به این نکات اشاره کرد : - فضای مورد نظر جهت نصب : ایندور یا اوت دور بودن ماژول مشخص میشه. - فاصله دید صفحه نمایش تا مخاطب : رزولوشن ماژول ها مشخص که چه نوع دات پیچی است.فاده کنید. به طور کلی میشه گفت نوع ماژول بسیار مهمه و قیمت تمام شده یک کار خیلی بهش بستگی داره. لطفا برای مشاوره با کارشناسان ما با شمارهای: &#; &#; تماس بگیرید. موفق باشید.

در این محصول یک پایه قوی و چرخدار وجود دارد که می‌توان به راحتی تلویزیون را روی آن نصب کرد و به محل مورد نظر انتقال داد. حمل و نقل تلویزیون سیار کار چندان مشکلی نیست. می‌توان کابینت‌های تلویزیون را از یکدیگر جداکرده و در باکس‌های مخصوصی قرارداد تا در هنگام جابه‌جایی دچار آسیب یا مشکل نشوند.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران