جک بازویی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

arm jack-1
arm jack-2



محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد


درب بازکن‌های قدیمی پارکینگ از یک کد فرکانس بازکن برای باز و بسته کردن درب پارکینگ است.فاده می‌کنند که این یک کد به‌راحتی می‌تواند به یک کنترل از راه دور دیگر کپی شود و به‌عنوان راهی برای ورود به خانه شما است.فاده شود. جدیدترین مدل‌های درب بازکن پارکینگ از جمله مدل‌های جک که دارای کدهای درب غلتکی هستند است.، هر بار که در باز می‌شود کدهای منحصربه‌فرد درب برای جلوگیری از کپی کردن دارند. موقعیت‌های دیگری نیز وجود دارد که است.فاده از درب بازکن ریموتی یا جکی ممکن است. مفید باشد.

درب بازکن برقی پارکینگ از یک واحد نیرو حاوی موتور الکتریکی تشکیل شده است.‌. این واحد قدرت، به یک مسیر متصل می‌شود. یک چرخ‌دستی به بازویی وصل است. که به بالا یا دیوار کنار درب پارکینگ متصل می‌شود، روی مسیر خود به سمت جلو و عقب حرکت می‌کند و در نتیجه درب پارکینگ را باز و بسته می‌کند. چرخ‌دستی در طول مسیر خود، به‌وسیله یک زنجیر یا پیچ کشیده می‌شود که هنگام کار با موتور می‌چرخد. یک مکانیزم برای باز شدن سریع به چرخ‌دستی متصل شده تا در مواقع اضطراری و یا در صورت قطع شدن برق، بتوان درب پارکینگ را از درب بازکن جدا کرد و باز یا بسته کرد.

جک‌های برقی درب پارکینگ امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. با وجود این جک‌ها، دیگر خیالتان از امنیت خانه و پارکینگ خود راحت باشد و با آسودگی بیشتر زندگی کنید؛ چرا که دیگر نیاز نیست برای هر بار خارج شدن و یا وارد شدن به پارکینگ منزل خود، از ماشین پیاده شده و درب‌ها را باز کنید تا بتوانید ماشین‌ خود را از پارکینگ بیرون آورده یا در داخل پارکینگ، پارک کنید‌. تنها کافی است. به جای این‌ همه زحمت، برای درب پارکینگ خود، جک برقی خریداری کرده و با ریموت آن را باز و بسته کنید. خیالتان هم راحت‌تر است.. چرا که هنگام پارک کردن ماشین در پارکینگ خانه‌ خود نیاز نیست برای پیاده شدن از ماشین آن را خاموش کنید و یا بدون خاموش کردن آن، نگران باشید که نکند اتفاقی بیفتد. با این جک‌های برقی بدون پیاده شدن و از داخل ماشین، درب پارکینگ خود را باز کرده و داخل بروید.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران