جک بازویی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

arm jack-1
arm jack-2



شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


درب بازکن برقی پارکینگ از یک واحد نیرو حاوی موتور الکتریکی تشکیل شده است.‌. این واحد قدرت، به یک مسیر متصل می‌شود. یک چرخ‌دستی به بازویی وصل است. که به بالا یا دیوار کنار درب پارکینگ متصل می‌شود، روی مسیر خود به سمت جلو و عقب حرکت می‌کند و در نتیجه درب پارکینگ را باز و بسته می‌کند. چرخ‌دستی در طول مسیر خود، به‌وسیله یک زنجیر یا پیچ کشیده می‌شود که هنگام کار با موتور می‌چرخد. یک مکانیزم برای باز شدن سریع به چرخ‌دستی متصل شده تا در مواقع اضطراری و یا در صورت قطع شدن برق، بتوان درب پارکینگ را از درب بازکن جدا کرد و باز یا بسته کرد.

جک بازویی هــــادس یک جک برقی با موتور ولت به حساب می‌آید که علاوه بر آنکه حرکت کنترل شده ای را برای درب فراهم می‌کند. هادس ( hades ) محصولی از کمپانی بلانکو  و در زمره جک‌های رایج و پرکاربرد که در ایران نیز از آن خوب است.قبال شده است..

مدل‌های جک درب بازکن برقی می‌توانند روی درب‌های پارکینگ بزرگی که تا ارتفاع ٫ متری می‌رسند کار کنند و دارای ظرفیت‌های عملیاتی مشابه با اپراتورهای واگن برقی، از جمله فرآیندهای نصب، طول عمر، ظرفیت عملکرد سنگین و ضمانت‌ها هستند. درحالی‌که هزینه نصب درب بازکن‌های جکی معمولاً کمی بیشتر از مدل‌های جایگزین تسمه یا درب بازکن‌های زنجیره‌ای است.، طیف وسیعی از مزایای درب بازکن جکی، هزینه‌های اولیه را جبران می‌کند.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه