جک بازویی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

arm jack-1
arm jack-2



&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


در مناطقی با فضای ارتفاع سقف کم در بالای در اما فضای زیادی در کنار درب، جک پارکینگی را می‌توان اضافه کرد. این اغلب در خانه‌هایی دیده می‌شود که قدیمی‌تر هستند و سقف‌ها و دیوارهای آن از بتن ساخته شده است.. در شرایطی که یک درب با یک پنجره عریض در بالا دارید (این ویژگی در خانه‌های قدیمی‌تر قابل‌مشاهده است.) یا در شرایطی که یک پنل کاذب بالای در قرار دارد، گزینه‌ درب ریموتی که با جک برقی در کار می‌کند بسیار مناسب است..

درب بازکن‌های قدیمی پارکینگ از یک کد فرکانس بازکن برای باز و بسته کردن درب پارکینگ است.فاده می‌کنند که این یک کد به‌راحتی می‌تواند به یک کنترل از راه دور دیگر کپی شود و به‌عنوان راهی برای ورود به خانه شما است.فاده شود. جدیدترین مدل‌های درب بازکن پارکینگ از جمله مدل‌های جک که دارای کدهای درب غلتکی هستند است.، هر بار که در باز می‌شود کدهای منحصربه‌فرد درب برای جلوگیری از کپی کردن دارند. موقعیت‌های دیگری نیز وجود دارد که است.فاده از درب بازکن ریموتی یا جکی ممکن است. مفید باشد.

برخی از طراحان خانه ترجیح می‌دهند یک پنجره در بالای در قرار دهند تا اینکه آن را وجود خود درب پارکینگ قرار دهند. اگر سیستم مسیری از نوع بالابر دارید، مسیرها از طریق پنجره‌ها قابل‌مشاهده نخواهند بود. این در مورد پنل درب کاذب نصب شده نیز مشابه است.. درحالی‌که این درب بازکن برای پارکینگ‌های بلند مفید است.، اما در ارتفاع ٫ متری یا کمتر و عرض ۵٫۵ متری یا کمتر بهترین کار را دارد. همچنین است.فاده از آن با پارکینگ‌هایی که حدود دو تا چهار بار در روز است.فاده می‌شوند توصیه می‌شود. این اغلب در مورد پارکینگ‌هایی است. که برای نگهداری وسایل نقلیه سواری است.فاده می‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه