جک بازویی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

arm jack-1
arm jack-2



در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


درب اتوماتیک گردان در زمان ارائه ، شامل یك اپراتور ، قفل ، هدر ، پانل درب ، ریل راهنما ، محافظت از انگشت و سیستم ایمنی خواهد بود. در هنگام است.فاده از پانل های دربهای موجود ، یک اپراتور دارای بازو و هدر در کنار سیستم فعال سازی و امنیت مناسب ارائه می شود. از درب اتوماتیک گردان در مناطقی است.فاده می شود که تعداد زیادی از مردم در آنجا رفت و آمد خواهند داشت زیرا به مردم اجازه می دهد همزمان وارد شوند و بیرون بروند. بنابراین، درب اتوماتیک گردان از پیش بینی بادهای سرد یا گرم جلوگیری می کنند و از صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی است.فاده می کنند از این رو مقرون به صرفه هستند.

سیستم موتوری است.فاده شده در این نوع از جک‌های پارکینگی برای سیکل کاری‌ دائم  طراحی شده اند. این امر برای تردد بالا از درب پارکینگ تجهیز شده با این سیستم اتوماسیون کمک می‌کند در پیک کاری ( مواقع کاری پر تردد ) با راندمان بالا و عملکرد مناسب انتظارات را تحقق بخشد.

حرکت درب ریموتی مجهز شده به این نوع سیستم اتوماسیون در سه اندازه مقداردهی قابل تنظیم است.. در ابتدا با شتاب اولیه درب شروع به حرکت کند، در مرحله دوم درب پارکینگ وارد حرکت با شتاب ثابت می‌شود. در مرحله سوم درب با یک شتاب کند شونده سرعت را کاهش می‌دهد و متوقف می‌گردد.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر ری