جک درب پارکینگی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Parking door jack-1
Parking door jack-2



شرق تهران از بافت قدیمی برخوردار است.. قدمت این مناطق بیشتر از غرب تهران است. و در اصل باید گفت که تهران به دلیل وجود کوه‌های شرقی، از غرب توسعه یافته و هنوز نیز در حال گسترش است.. البته برخی از مناطق بافت جدیدتری دارند. اگر می‌خواهید بافت مدرن‌تری را در شرق تهران برای سکونت انتخاب کنید، پیشنهاد ما

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 


جک درب پارکینگ جک درب پارکینگ است.فاده از جک درب پارکینگ برای صاحبان املاک موجب صرفه جویی در زمان، افزایش راحتی و امنیت ساکنین خواهد شد و رفاه و آسایش را به ارمغان خواهد آورد. جک درب پارکینگ برای راه اندازی درب اتوماتیک ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی بسیار است.فاده می شود. جک پارکینگی، [&#;]

اولین نمونه های کارشده در ایران برای اتوماتیک کردن درب پارکینگ از همین نمونه های بادی بود که به صورت دست ساز در داخل ایران انجام می پذیرفت. اما به دلیل است.فاده از قطعات زیاد با درصد خطای بالا و همچنین سروصدا هنگام است.ارت باز و بسته شدن، این سیستم ها خیلی زود از رده خارج شد و مدلهای دیگر با مکانیزم الکترومکانیک و هیدرولیک جایگزین آن گردید.

بازویی E کمپانی BFT ایتالیا خصوصیت منحصربه فرد همیشگی خلاص کن را دارد که علاوه بر حرکت با برق در زمان قطع برق با فشار دست نیز می‌تواند باز شود.  این ویژگی برای درب‌های اتوماتیکی که قابلیت دسترسی به جک در زمان قطع برق را ندارند مناسب است.. برد کنترل دیجیتال با توانایی تنظیم سرعت و شتاب، به صورت دو سرعته و ترمز در آخر مسیر این جک برقی قابلیت نصب به آیفون تصویری و لوازم مختلف فرمان را شامل می‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران