جک درب پارکینگی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Parking door jack-1
Parking door jack-2



محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.


گروه امنیتی ایمن صنعت با بیش از سال سابقه به عنوان طراح ، مشاور و مجری انواع سیستم های نظارتی با بیش از پروژه موفق انجام شده در تهران و کرج و حومه در زمینه تولید و نصب و راه اندازی انواع کرکره برقی اتومات ، دوربین مداربسته ، درب های اتوماتیک : شامل جک درب پارکینگ ، درب شیشه ای سکوریت ، راه بند ، درب ریلی و همچنین دزدگیر اماکن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

اگر شما هم به دنبال یک سیستم امنیتی برای منزل خود هستید تا بتوانید کار خود را راحت‌تر کنید و نیز خیالتان از بابت خیلی از اتفاقاتی که ممکن است. به‌ خاطر ایمن نبودن درب پارکینگ شما رخ دهد، راحت کنید، درب بازکن‌های جک برقی پارکینگ که با ریموت باز و بسته می‌شوند، گزینه‌ خوبی برای شما خواهد بود. به‌علاوه دیگر نیاز نیست وقت خود را برای هر بار باز و بسته کردن درب پارکینگ هنگام وارد یا خارج کردن اتومبیل خود، هدر دهید.

درب اتوماتیک پنوماتیک در مکان های خاص نظیر فروشگاها وآزمایشگاهها و جاهایی که به امنیت بیشتری نیاز دارند کاربرد دارد. در اتوماتیک مکانهایی که میزان مصرف انرژی در آنها مهم است. مانند درب های اتوماتیک هتل ها، درب اتوماتیک پنوماتیک فروشگاه ها مورد است.فاده قرار میگیرد. درب اتوماتیک پنوماتیک که به وسیله فشار گاز یا فشار باد کار میکنند.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران