درب اتوماتیک در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

automatic door-1
automatic door-2



بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.


همانطورکه از نام این درب مشخص است.، عملکرد آن با است.فاده از لولا و مانند درب‌های لولایی شناخته‌شده است.. شرکت پاناتین پارس درب صنعتی لولایی اتوماتیک را در انواع یک و دو‌لنگه تولید می‌کند. جنس این درب‌ها عمدتا فلزی یا MDF‌ است. اما از دیگر متریال‌ها نیز می‌توان در ساخت آنها است.فاده کرد.

به جای است.فاده از قفل های معمولی درب های اتوماتیک و یا قفل کرکره برقی از قفل هوشمند کرکره برقی و درب اتوماتیک است.فاده نمایید. چراکه گاهی به علت فراموشی ممکن است. بدون باز کردن قفل اقدام به باز کردن درب با ریموت نمایید. در این صورت فشار زیادی به موتور وارد می شود(به این علت که درب هنوز به قفل متصل هست) و به احتمال قوی می سوزه. برای این منظور شرکت ایران کرکره اقدام به طراحی قفل های هوشمند کرکره برقی و درب های اتوماتیک صنعتی نموده است. که می توانید در صفحه

&#; درب اتوماتیک صنعتی کشویی یکی از ویژگی های مهمی که دارد این است. که دارای سیستم حسگر می باشد. عملکرد این سیستم به گونه ای است. که اگر درب با مانع برخورد کند متوقف می شود و توقف آن موجب می شود نه به مانع ضربه ای وارد شود و نه درب ضربه ای می بیند.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران