درب اتوماتیک در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

automatic door-1
automatic door-2



ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود


مزیت است.فاده از درب اتوماتیک صنعتی کشویی بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل امروزه است.فاده از درب اتوماتیک صنعتی کشویی جایگزین درب های دیگری شده است. که مزیت های درب اتوماتیک صنعتی کشویی را ندارند. برای اینکه باید درب اتوماتیک صنعتی کشویی آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از ویژگی های آن را بیان می کنیم.

درب اتوماتیک صنعتی نوعی درب در ابعاد بزرگ است. که به طور خاص برای مکان هایی مانند سوله ها، کارخانجات، انبارها، پالایشگاه ها، نیروگاه ها و&#; مورد است.فاده قرار می گیرد. در واحدهای صنعتی بزرگ و کارخانجات که مدام انواع وسایل نقلیه بزرگ در حال رفت و آمد و حمل و نقل کالا هستند است.فاده از درب های اتوماتیک کاملا ضروری می باشد. زیرا درب این نوع مجموعه ها باید بسیار بزرگ و گاها غول پیکر باشد و در نتیجه باز و بسته کردن این نوع درب ها به وسیله نیروی انسانی با سختی هایی همراه است.. بنابراین از درب های اتوماتیک صنعتی در این واحدها است.فاده می شود که با عملکرد الکترونیکی خود مزایایی مانند جلوگیری از اتلاف انرژی و سرعت بخشیدن به امور را در پی خواهند داشت.

نصب این دسته از درب اتوماتیک صنعتی بیشتر مناسب مکان هایی می باشد که علاوه بر اینکه راحتی و امنیت در تردد را افزایش می دهند، شکل ظاهری آن مکان ها را هم زیباتر نمایند. بسیاری از کارخانجات و صنایع بزرگی هستند که به زیبایی آن مکان اهمیت می دهند و به همین دلیل از این دسته از درب ها است.فاده می کنند. بیشترین مکان هایی که از درب اتوماتیک صنعتی ریلی است.فاده می کنند کارخانجات بزرگ، پارکینگ های مجتمع های تجاری، سوله ها، فرودگاه ها و ... می باشند.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه