درب پارکینگ در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

parking door-1
parking door-2



بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 


درب پارکینگ جنوبی از نظر عملکردی تفاوتی با سایر درب‌های پارکینگ ندارد و می‌توان آن را در طرح‌های مختلف خریداری کرد. برای خرید درب پارکینگ جنوبی به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است. به‌صورت دو لنگه باید تا عبور و مرور اتومبیل و افراد از آن به راحتی انجام شود.

توجه داشته باشید که درب‌های تماما چوبی، گزینه مناسب و مطمئنی برای پارکینگ محسوب نمی‌شوند. بنابراین باید در ساختار این درب‌ها از فلز برای افزایش ایمنی است.فاده شود. البته امروزه انواع درب‌های آهنی طراحی و تولید می‌شوند و به نام طرح چوب به فروش می‌رسند. این درب‌ها صرفا ظاهری مشابه چوب دارند، اما در باطن آهنی هستند.

افرادی که علاقه‌مند به ظاهر پرزرق و برق برای درب ورودی یا پارکینگ هستند، ممکن است. به سراغ درب‌های فرفورژه بروند. این درب‌ها که معمولا از جنس آهن و فولاد ساخته می‌شود، دارای نقش و نگارهای زیبایی هستند که می‌تواند به بهتر شدن نمای ساختمان کمک کند. همچنین یکی از ویژگی‌های این نوع درب‌ها آن است. که امکان دید از داخل و بیرون ساختمان را فراهم می‌کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران