درب پارکینگ در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

parking door-1
parking door-2



شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.


نحوه نصب جک پارکینگ درباره نحوه نصب جک پارکینگ نحوه نصب جک پارکینگ، باید از اصول و قواعد خاصی پیروی کند تا جک برقی عملکرد خوبی داشته باشد. در این مقاله به اصول نصب جک پارکینگی پرداخته ایم. اتوماتیک کردن درب ورودی پارکینگ، شما را می تواند از باز و بسته کردن دستی درب، راحت [&#;]

درب پارکینگ می‌تواند از مواد مختلفی مانند چوب، آهن، آلومینیوم، فایبرگلاس و &#; ساخته شود. بنابراین درب‌های پارکینگی را می‌توان بر اساس جنس‌شان به انواع مختلفی تقسیم کرد. اما یک نوع دسته‌بندی دیگر هم وجود دارد که بر اساس عملکرد این درب‌ها صورت می‌گیرد. در این دسته‌بندی، درب‌های پارکینگی به انواع برقی، سکشنال، لولایی، ریلی و &#; تقسیم می‌شوند. در زیر هر کدام از این درب‌ها را به‌طور جداگانه بررسی کرده و اطلاعات کاملی را درباره آنها ارائه خواهیم کرد.

ساختمان‌های امروزی به‌گونه‌ای طراحی و ساخته می‌شوند که رفت و آمد ساکنین آنها به آسان‌ترین شکل ممکن انجام شود. به همین جهت از تجهیزات مختلفی کمک می‌گیرند تا عبور و مرور به داخل و خارج از ساختمان، به‌طور کاملا خودکار و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت بگیرد. به‌علاوه تامین امنیت و ایمنی ساختمان نیز موضوع مهمی است. که باید در نظر گرفته شود. با نصب



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر ری