درب پارکینگ در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

parking door-1
parking door-2



نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


در هنگام خرید درب پارکینگ فرفورژه باید به کیفیت ساخت آن توجه بیشتری داشته باشید. باید به این نکته توجه کنید که نوک فرفورژه‌ها دارای سطح تیز و بُرنده نباشد؛ در غیر این صورت می‌تواند به بدن یا لباس افراد گیر بکند و آسیب بزند. فاصله میله‌ها و قطعات فلزی باید مناسب و است.اندارد باشد و همچنین جوشکاری قطعات در کنار هم با ظرافت انجام شده باشد.

درب‌های آهنی دارای انواع مختلفی هستند و می‌توانند به‌صورت تک‌لنگه، دولنگه و حتی سکشنال یا بالارونده ساخته شوند. شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های ساختمان و یا طبق سلیقه خودتان، یکی از انواع درب‌های آهنی را برای خرید انتخاب کنید. توجه داشته باشید که درب‌های آهنی باید به دقت ضدزنگ و رنگ بخورند تا هم زیبایی و هم دوام آنها افزایش یابد.

یکی از مزایای اصلی درب‌های پارکینگی آن است. که ظاهری مدرن و امروزی به ساختمان‌ها می‌دهند. این درب‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند و می‌توان بر اساس سلیقه یا ویژگی‌های ظاهری ساختمان، مناسب‌ترین درب را برای آن انتخاب کرد.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر ری