دوربین مداربسته در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

CCTV-1
CCTV-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران از جمله بخش هایی است. که که همیشه میزبان بسیاری از گردشگران و توریستان بوده است.. در واقع محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تفریحی را در درون خود جای داده اند. در ادامه این مطلب همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی آن بیان کرده ایم. علاوه بر این، به مشخصات این محله ها و همچنین معرفی مناطق موجود در شرق تهران نیز پرداخته ایم. اگر قصد دارید که با شهر تهران، این پایتخت محبوب بیشتر آشنا شوید و همچنین برای بازدید و گردشگری در آن، با تمامی محله ها و مناطق آن آشنا باشید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. یقینا با مطالعه این مقاله در خصوص محله های شرق تهران می توانید با ویژگی ها و جاذبه های گردشگری موجود در این بخش‌ها بیشتر آشنا شوید.

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.


خب در این حالت می‌بینید که این نسل از دوربین‌های مداربسته علیرغم اسم خاص آنها چندان‌ هم مناسب مکان‌های صنعتی نیستند. زیرا عوامل تهاجمی مانند گرمای زیاد یا سرما و یا رطوبت در یک محیط صنعتی به شدت زیاد‌اند. این دوربین‌ها تنها به خاطر انواع لنز‌های قدرتمند خود و فوکوس‌ها قدرت‌مندی که به وجود می‌آورند، محبوبیت یافته‌اند و بر عکس اصطلاح رایج چندان هم مناسب محیط‌های صنعتی نیستند. اما راه حل این موضوع چیست.

شرکت آریا هوشمند توجه ویژه‌ای به حقوق کارفرمایان داشته و علاوه بر خدمات ، پشتیبانی‌های خود را به‌موقع ارائه کرده و همچنین فروش کالاها را با ضمانت‌نامه و گواهی اصالت کالا انجام می‌دهد. این شرکت از متخصصان صنعت IT بیش از سال است. که فعالیت خود را درزمینهٔ نصب و راه‌اندازی سیستم‌های دوربین مداربسته (

دوربین‌ها از لحاظ مقاوت در شرایط سخت محیطی از است.اندارد‌های مختلفی پشتیبانی می‌کنند. است.اندارد ضد آب در دوربین مدار بسته مخفف Ingress Protection (IP) می‌باشد. رقم اول در این است.اندارد، مقاومت در برابر گرد و غبار و رقم دوم مقاومت در برابر آب رطوبت و آب را نشان می‌دهد. برای مثال است.انداردهای IP و IP هر دو در مقابل گرد و غبار، رطوبت و آب مقاوم هستند.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران