دوربین مداربسته در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

CCTV-1
CCTV-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.


لنز دوربین مداربسته صنعتی به صورت مجزا به فروش می رسد و با توجه به نوع کارکرد باید بر روی دوربین مداربسته قرار بگیرد. لنزهای خارجی از دقت بسیار بالایی برخوردارند و در در شرایط مختلف بسیار دقیق عمل می کند و تصاویر از دقت و کیفیت بالایی بهره مند خواهند بود. دوربین های مداربسته دارای لنزهای متفاوتی می باشند که می توانند در ثبت تصاویر به شما کمک کنند و در شرایط سخت دقت بالایی در زوم داشته باشند.

دوربین‌ها از لحاظ مقاوت در شرایط سخت محیطی از است.اندارد‌های مختلفی پشتیبانی می‌کنند. است.اندارد ضد آب در دوربین مدار بسته مخفف Ingress Protection (IP) می‌باشد. رقم اول در این است.اندارد، مقاومت در برابر گرد و غبار و رقم دوم مقاومت در برابر آب رطوبت و آب را نشان می‌دهد. برای مثال است.انداردهای IP و IP هر دو در مقابل گرد و غبار، رطوبت و آب مقاوم هستند.

فناوری سوپر است.ارلایت، این اجازه را به دوربین می‌دهد که بدون محدودیت به صورت / در پهنه وسیع عملیاتی، خود به رصد تحرکات بپردازد. همین‌طور به خاطر ثبت عکس از محیط، پردازش تصویر و ذخیره سازی آن بسیار ساده‌تر از پردازش تصویر در دوربین‌های مبتنی بر فیلمبرداری است..



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه