ریسه ال ای دی LED در شرق تهران ( فروش )

LED filament-1
LED filament-2
021-66348473
09337764053 09337764063
021-40330299 021-33962330
09122988103



نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.

تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً

بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.


همانطور که اشاره شد، در این ریسه ها هر تراشه شامل سه تراشه LED کوچکتر است.. به عنوان مثال، یک SMD سفید مدل ۵۵ در واقع متشکل از سه SMD سفید کوچکتر است.. این ویژگی قابلیت ترکیب رنگ ها و تغییر رنگ را بع این ریسه ها می دهد. این ویژگی به خصوص برای مکان های عمومی مانند رستوران ها و هتل ها بسیار مناسب است.. این ریسه ها هم در فواصل میلی متر و هم فواصل متر برش می خورند. سازگاری بالا و قابلیت اطمینان، کیفیت رنگ است.ثنایی و عمر طولانی از ویژگی های مهم این ریسه هاست. گزینه های ارزان تر، روشنایی کمتر و قابلیت اطمینان پایین تر و همچنین ناسازگاری رنگ در داخل حلقه و بین حلقه ها را به شما می دهد. بنابراین، با مقداری هزینه بیشتر، کیفیت را تضمین کنید.

اگر به دنبال یک روش جدید برای تزئین داخلی یا بیرونی خانه خود هستید، باید مزایای ریسه های نواری نوری را در نظر بگیرید. امروزه LED ها را در مکان های بیشتری از هر زمان دیگری مشاهده می کنیم. شگفت آور است. که این ریسه ها در مکان های بسیار متنوعی قابل است.فاده هستند. جالب است. که این ریسه ها می توانند تقریباً در هرجایی که بخواهید و نیاز داشته باشید، تعبیه شوند. این کار آن ها را بسیار متنوع و سودمند می کند. ریسه LED SMD توسط ال ای دی های متصل کوچک ساخته می شود. این ال ای دی ها مانند یک رشته به هم متصل هستند. روشن شدن ال ای دی های کوچک، باعث انتشار نورهای کوچک در یک منطقه بزرگتر مانند سقف خانه می شود.

از آنجا که ریسه های LED SMD ساخته شده اند تا برای مدت طولانی تری دوام داشته باشند، از کیفیت بالاتری نیز برخوردار هستند. آنها به طور معمول   سال عمر خواهند کرد و از بین نخواهند رفت. این ریسه ها همچنین به شما در صرفه جویی در انرژی کمک می کنند که به تنهایی سود بزرگی است.. مصرف کم یکی از دلایلی اصلی است.قبال از این ریسه هاست. در ضمن، آن ها دوستدار محیط زیست هستند.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران