ریسه ال ای دی LED در شهر جدید اندیشه ( فروش )

LED filament-1
LED filament-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


بیشتر ریسه‌های LED ضد آب هستند، بنابراین می‌توان از آن‌ها در فضای باز یا حمام است.فاده کرد. اگرچه برای محیط های مرطوب نیز نیاز به رتبه IP خوبی دارد. اگر قصد دارید از ریسه‌ها در محیط‌های بیرونی که در معرض رطوبت و گرد و خاک قرار دارند است.فاده کنید، رتبه IP برای انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. این نوع از ریسه‌‌های led دارای ماده رزین سیلیکونی هستند که از اجزای نوار در برابر گرد و غبار و رطوبت محافظت می‌کند. با این حال برای اطمینان خاطر توصیه می‌شود که تمام اجزای ریسه را بررسی کنید تا حفاظت شده باشند. به عنوان مثال در بعضی موارد ممکن است. ریسه‌های نوری دارای رتبه IP خوبی باشند اما ترانسفورماتور LED همراه آن‌ها ممکن است. ضد آب نباشد.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

امروز در هر جای بازار می توانید به راحتی به انواع ریسه های ال ای دی دسترسی داشته باشید. این فروش بالا مسلما نتیجه تقاضای بالاست. این تقاضا به اندازه ای قابل توجه است. که در شهرهای بزرگی مانند تهران در مکان هایی غیر از بازار، مانند مترو و &#; عده ای به فروش انواع ریسه های ال ای دی مشغول هستند. این موضوع نشان می دهد که



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه