سنسور سقفی, دیواری, هالوژنی و پریزی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Ceiling, wall, halogen and outlet sensors-1
Ceiling, wall, halogen and outlet sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.


یکی دیگر از مدل‌های سنسور روشنایی، سنسور روشنایی دیواری است. که دو کاربرد دارد یعنی هم یک سنسور حرکتی است. که توانایی لازم برای روشن‌کردن چراغ متصل به خود را به شکل خودکار، در صورت تشخیص هرگونه حرکت و در شرایط کم نوری محیط دارد و هم تایمر خاموش کرد چراغ در زمان بلااستفاده بودن را دارد. این سنسور روشنایی همان‌طور که از نامش پیداست در داخل دیوار، در قوطی مخصوص کلید و پریزهای توکار نصب می‌شود.

سنسور حرکتی اما این مشکل را به‌راحتی حل می‌کند. به این دلیل که این سنسورها تنها زمانی روشنایی خود را به نمایش می‌گذارند که هر نوع حرکت را حس کنند و این‌چنین مدار روشن و خاموش می‌شود و تحریک جسم از جمله قابلیت‌هایی است. که شما برای سنسور حرکتی راه‌پله می‌توانید انتظار داشته باشید و جلوگیری از اتلاف انرژی اولین مزیت است.فاده از سنسور حرکتی به‌حساب می‌آید. امروزه عمدتاً از انواع سنسورهای حرکتی در بسیاری از ساختمان‌ها و راه‌پله‌ها است.فاده می‌شود که شما در مدل‌های دیواری و سقفی می‌توانید از آن است.فاده کنید.

الکتروکوپا با بیش از سال سابقه فعالیت در زمینه لوازم و تجهیزات برقی ساختمان در بازار های سنتی، با راه اندازی فروشگاه آنلاین، گام محکمی برای فعالیت در بازار های مدرن برداشته است. تا گستره فعالیت خود را به تمام نقاط کشور بسط دهد. الکتروکوپا نمایندگی مسقتیم برند های معتبری از قبیل شیله می باشد و تمام محصولات به صورت مستقیم از کارخانه در فروشگاه عرضه می گردد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه