سنسور سقفی, دیواری, هالوژنی و پریزی در شهر ری ( فروش )

Ceiling, wall, halogen and outlet sensors-1
Ceiling, wall, halogen and outlet sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


بامداد الکتریک نمایندگی و عامل فروش یرندهای افراتاب ، شیله ، m ، ای دی سی ، شعاع ، آلتون رای ، پارس شعاع توس ، دلند ، خراسان افشارنژاد ، ایفاپل ، لگراند ، کانل ، ktp ، دلتا و&#; در لاله زار تهران می باشد . ارائه به موقع کالاهای با کیفیت و با گارانتی با بهترین قیمت ، ضمانت اصل بودن محصولات ، ارسال به موقع سفارشات به سراسر ایران از اهداف این فروشگاه می باشد.

سنسور حرکتی اما این مشکل را به‌راحتی حل می‌کند. به این دلیل که این سنسورها تنها زمانی روشنایی خود را به نمایش می‌گذارند که هر نوع حرکت را حس کنند و این‌چنین مدار روشن و خاموش می‌شود و تحریک جسم از جمله قابلیت‌هایی است. که شما برای سنسور حرکتی راه‌پله می‌توانید انتظار داشته باشید و جلوگیری از اتلاف انرژی اولین مزیت است.فاده از سنسور حرکتی به‌حساب می‌آید. امروزه عمدتاً از انواع سنسورهای حرکتی در بسیاری از ساختمان‌ها و راه‌پله‌ها است.فاده می‌شود که شما در مدل‌های دیواری و سقفی می‌توانید از آن است.فاده کنید.

الکتروکوپا با بیش از سال سابقه فعالیت در زمینه لوازم و تجهیزات برقی ساختمان در بازار های سنتی، با راه اندازی فروشگاه آنلاین، گام محکمی برای فعالیت در بازار های مدرن برداشته است. تا گستره فعالیت خود را به تمام نقاط کشور بسط دهد. الکتروکوپا نمایندگی مسقتیم برند های معتبری از قبیل شیله می باشد و تمام محصولات به صورت مستقیم از کارخانه در فروشگاه عرضه می گردد.



( فروش ) های دیگر در شهر ری