سیستم خانه هوشمند در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Smart home system-1
Smart home system-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


از جمله عوامل موثر در هزینه هوشمند سازی خانه می توان به متراژ خانه اشاره کرد. مطمئنا با بالا رفتن متراژ خانه، هزینه هوشمند سازی خانه نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اجرای زیرساخت ها و جانمایی تجهیزات در خانه ای با متراژ وسیع تر نیاز به دانش فنی و تخصص بالاتری دارد علاوه بر این قدرت آنتن دهی وایفای نیز باید در خانه های بزرگ تر بیشتر باشد که خود مستلزم پرداخت هزینه بیشتر است.. بنابراین متراژ خانه تعیین کننده اصلی در هزینه هوشمند سازی خانه خواهد بود با این حال تنها پارامتر اصلی در این حیطه نیست.

از دیگر خدمات مهمی که خانه هوشمند ارائه می دهد بالا بردن سطح بهره وری انرژی است.. مطمئنا است.فاده از تجهیزات هوشمند مانند پرده های برقی، سیستم روشنایی هوشمند، سیستم آبیاری هوشمند گیاهان و ترموستات هوشمند می تواند منجر به کاهش هزینه های انرژی شود

دپارتمان خانه هوشمند پلان به عنوان یکی از اولین شرکت های ایرانی در زمینه هوشمندسازی ساختمان، فعالیت خود را با برند آمریکایی Control از سال ۸ آغاز کرد. ماموریت ما در شرکت پلان تمرکز بر نیازها، انتظارات و پیشنهادات مشتریان است.. در همین راستا با گامی است.وار و کلامی محکم اعلام می کنیم که ما در مجموعه پلان با خلاقیت و نوآوری نامحدود، برای تحقق زندگی الهام بخش و امیدوارانه برای شما ایستاده ایم.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در بومهن